Alle collecties
PHOENIX: E-mailmarketing met Phoenix
PHOENIX: Oude gegevens of error-melding bij opt-in?
PHOENIX: Oude gegevens of error-melding bij opt-in?
Maartje Daems avatar
Geschreven door Maartje Daems
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Zie je niet alle lijsten of krijg je een error bij het invullen van je e-mailadres

in een opt-in?


Grote kans dat je de formulieren/lijsten nog niet hebt gesynchroniseerd. Na elke wijziging die je hebt gedaan in het formulier van jouw e-mail marketingprovider,

dien je opnieuw je formulieren te synchroniseren met Phoenix.

Dit doe je als volgt:

Klik op Instellingen > E-mailmarketing en klik op je e-mail marketingprovider. Vervolgens kan je met de grote 'Sync data' button je formulieren opnieuw synchroniseren 😄

Vervolgens worden de laatste wijzigingen opgehaald m.b.t. de lijsten. Navigeer nu naar je Pages pagina en kies bij de optin de laatste lijst, sla de pagina op en klaar is kees!

Gaat het nog steeds niet goed?

Dan is er misschien iets anders aan de hand. In dat geval kan je het beste onze support even inschakelen. Via het chatballonnetje rechtsonder kan je ons vinden. 🎈

We helpen graag!

To The Rescue Running GIF by Simon Super Rabbit

Was dit een antwoord op uw vraag?