Zie je niet alle lijsten of krijg je een error bij het invullen van je emailadres in een optin?


Grote kans dat je de formulieren/lijsten nog niet hebt gesynchroniseerd. Na elke wijziging die je hebt gedaan in het formulier van jouw e-mailmarketingprovider, dien je opnieuw je formulieren te synchroniseren met Phoenix.

Dit doe je als volgt:

Klik op Marketing > E-mailmarketing en klik op je e-mailmarketingprovider. Vervolgens kan je met de grote 'Sync data' button je fomulieren opnieuw synchroniseren 😄

Vervolgens worden de laatste wijzigingen opgehaald m.b.t. de lijsten. Navigeer nu naar je Pages pagina en kies bij de optin de laatste lijst, sla de pagina op en klaar is kees!

Gaat het nog steeds niet goed?

Dan is er misschien iets anders aan de hand. In dat geval kan je het beste onze support even inschakelen. Via het chatballonnetje rechtsonder kan je ons vinden 🎈

We helpen graag!

To The Rescue Running GIF by Simon Super Rabbit

Heb je het antwoord gevonden?