Super dat je gaat beginnen met Huddle en je eigen communitywebsite! Graag helpen wij jou met het opstarten van jouw Huddle. Aan de hand van dit artikel en verschillende stappen, zorgen wij ervoor dat jij snel kan beginnen.

Stap 1: Vul de basisgegevens in voor jouw Huddle

1). In de welkomstmail van Huddle heb jij een persoonlijk token/verificatielink ontvangen. Klik op de desbetreffende link om jouw Huddlesite te activeren.

Vul je e-mailadres en je gewenste community (domein)naam in en klik op starten. 

P.s. Jouw Huddle site komt eerst automatisch te staan op een (tijdelijk) subdomein van .thehuddle.nl. De naam van jouw Huddle kan altijd nog aangepast worden, of overgezet worden naar jouw eigen domein. 

2). Voer vervolgens je naam en een geschikt wachtwoord in en druk op volgende stap

3). Vul de Community naam, het (hoofd)e-mailadres, community beschrijving en community tags zo compleet mogelijk in.

Stap 2: Thema en mogelijkheden Huddle

Social Network Thema

Dit thema is gefocust op engagement van de leden, klantenbinding en onderlinge interactie. Binnen dit thema wordt er doormiddel van scrollen genavigeerd door de tijdlijn

1). Kies de gewenste huisstijl die je wilt toepassen voor jouw community. Je hebt binnen deze stap de mogelijkheid om een logo en de gewenste kleuren van jouw community in te stellen.

2). Binnen deze stap heb je de mogelijkheid om apps aan te vinken die je wilt toevoegen aan jouw Huddle.

Belangrijk is om goed in kaart te hebben welk doel jouw Huddle Community site heeft. Is het bedoeld om gebruikers met elkaar in contact te brengen en vriendschappen en discussies te stimuleren, dient het een platform te zijn om cursussen en lesmateriaal beschikbaar te stellen of beiden.

Vink daarnaast de gewenste apps die je daarnaast wilt toevoegen in jouw Huddle. De apps die je kan toevoegen zijn:

Challenges

  1. Challenges (Leden kunnen met deze optie uitgedaagd worden om wedstrijden te doen)

  2. Ads (Het inzetten van advertentiemateriaal, zodat meer omzet gegenereerd kan worden)

  3. Support (Het toevoegen van een helpdesk waarin je 1-op-1 support kunt bieden)

  4. Digest (Het versturen van periodieke mails met relevant nieuws uit de community)

  5. Groups (Gebruikers krijgen de mogelijkheid om op een afgeschermde plek openbare groepen aan te maken

  6. Gamification (Het toevoegen van spelelementen die gebruikers triggeren om actief te blijven

Stap 3) Afronden en registreren van jouw Huddle

1). Vul de juiste gegevens in voor jouw eigen Huddleprofiel.

2). Bijna klaar! Lees de Algemene Voorwaarden. Mits je akkoord gaat kan de registratie van jouw Huddle worden afgerond.


Gefeliciteerd de eerste stappen zijn gezet! Je bent klaar om te beginnen met jouw Huddle! Wij wensen jou veel plezier en succes bij het inrichten van jouw Huddle!

Heb je het antwoord gevonden?