Wat leuk dat je met Huddle aan de slag gaat!
In deze handleiding lees je hoe je je Huddle aanmaakt.
Vul de basisgegevens in voor jouw Huddle
In de welkomstmail van Huddle heb jij een persoonlijke link ontvangen. Klik op de link om jouw Huddle te activeren.
Vul de naam van jouw Huddle community en je gewenste domeinnaam in en klik op Starten.Â
âšī¸ Jouw Huddle komt eerst automatisch te staan op een (tijdelijk) subdomein van .thehuddle.nl. De naam van jouw Huddle kan altijd nog aangepast worden, of overgezet worden naar jouw eigen domein.
Er zal een e-mail worden verzonden naar het ingevulde mailadres ter bevestiging. Ga naar jouw inbox om deze mail te openen en klik op E-mailadres bevestigen.
â
Je wordt automatisch doorgestuurd naar jouw Huddle, waar jij een gebruikersnaam en wachtwoord kan kiezen. Hierna ga je gelijk aan de slag met de opbouw van jouw Huddle!
Bepaal welke onderdelen jij wil gebruiken
Kies allereerst de onderdelen die jij wil gaan gebruiken in jouw Huddle omgeving. Standaard staat de e-learning actief, waar jouw cursussen in komen te staan. Kies er voor om de community in of uit te schakelen en de evenementen (indien je een Premium of Ultimate abonnement hebt).
Bepaal het design van jouw Huddle
Kies vervolgens je logo en je huisstijl. Dit is hoe jouw Huddle eruit komt te zien voor jouw leden. Deze instellingen kan je later altijd weer aanpassen.
Aan de slag!
Gefeliciteerd, de eerste stappen zijn gezet đ
Je bent klaar om te beginnen met jouw Huddle! Via het tandwiel rechtsboven kan je meteen naar de beheeromgeving om jouw Huddle verder in te stellen. Wij wensen jou veel plezier en succes bij het inrichten van jouw Huddle!
Hulp nodig bij het opzetten van de rest van jouw Huddle? Lees dan deze handleiding om gelijk van start te gaan đ