Ai, er werkt iets niet. 😒 Een pagina geeft een 404-error of een gedeelte van je back-end lijkt niet helemaal te werken waardoor je niet verder kan. Super vervelend!

Gelukkig zijn wij van de support getraind om je daar zo goed mogelijk bij te helpen.

Heb je een onverklaarbaar ongeluk, dan kan je de volgende Phoenix EHBO-technieken toepassen om te kijken of dit het snel voor je oplost:

  • Cache Purgen in Phoenix.
    Soms blijven wijzigingen in je website wel eens hangen, waardoor deze niet zichtbaar zijn op je site. Heb je iets aangepast en is het nog niet zichtbaar op de live versie van je website? Ga dan naar Dashboard > Caching om de cache van een specifieke URL of van je gehele website te refreshen.

  • Cookies verwijderen
    Als een functionaliteit in Phoenix niet werkt, dan kan dit te maken hebben met browser-cookies die in de weg zitten. Werk je in Google Chrome? Om de cookies te verwijderen, kun je rechts in de browser op de drie puntjes klikken:

​

Daar kun je gaan naar 'instellingen'.


Onder 'privacy en beveiliging' zie je dan 'browsegegevens wissen', daar valt ook 'cookies wissen' onder:

​

​

Als je daarop klikt kun je de gegevens wissen:

​

  • Page Clonen en oude pagina verwijderen
    Soms kan er een bugje in een pagina zitten waardoor deze een onverklaarbare 404-error geeft. Je kan dan proberen om de pagina even te klonen in Phoenix. Dat doe je met deze knop:

​Je krijgt de pagina dan dubbel in je Page Builder. Het is dan belangrijk dat je de originele pagina (dus zonder 'clone' in de URL) verwijdert en de nieuwe pagina weer goed zet door in de pagina settings de URL en de paginanaam weer terug te zetten naar het origineel. Vergeet ook niet om de pagina weer te publiceren met het 'oogje'

Werken bovenstaande oplossingen niet voor je of heb je een groter issue?

Trek dan gerust aan de bel! 🔔 We helpen je graag verder! Het belangrijkste is dat jij zonder problemen en met een gerust hart aan je website kan bouwen. 😀

Heb je het antwoord gevonden?