Maak het voor je users makkelijk en maak gebruik van de support onderdelen. Wees bereikbaar voor je leden door middel van een chat en beantwoord de meest gestelde vragen al in de FAQ 💬.

De support kun je in de linker kolom vinden in de admin van je Huddle! De support onderdelen bestaan uit:

Per item kun je kiezen of je het in- of uit wil schakelen. Alle onderdelen komen in deze handleiding aan bod.

Helpdesk

In de helpdesk kunnen gebruikers direct vragen stellen aan beheerder door een topic te plaatsen in de helpdesk. Gebruikers kunnen alleen hun eigen topics zien in de helpdesk.

Indien een user een ticket stuurt, kun je ervoor kiezen om een mailtje hierover te ontvangen. Je kunt nog een omschrijving toevoegen en levels aan de helpdesk toevoegen. Alleen diegene met het specifieke level hebben dan toegang tot de helpdesk.

Je kunt je instelingen opslaan en de supportpagina live bekijken.

Dit ziet er als volgt uit:

Contactformulier

Gebruikers kunnen een contactformulier invullen, die als e-mail verzonden zal worden naar het e-mailadres van je Huddle.

Ook hier kun je een level aan koppelen, zodat alleen specifieke gebruikersgroepen het kunnen zien.

Het contactformulier ziet er dan als volgt uit voor de user 👀 .

FAQ

Voeg een FAQ lijst toe aan je support sectie en voeg daar de meest gestelde vragen van je gebruikers aan toe.

Je kunt klikken op '+maakt een FAQ-categorie' aan.

Indien je hier op klikt krijg je een pop-up waar je de naam van de FAQ categorie kunt invullen.

Aan deze categorie kun je vragen toevoegen door op de knop 'vraag toevoegen' te klikken. Vul de vraag in en klik op aanmaken. En zo kun je een reeks aan vragen toevoegen aan je FAQ.

Als je ready bent, kun je de FAQ live bekijken en dat ziet er als volgt uit:

Live Chat

Huddle biedt zelf geen geïntegreerde live chat, maar je kunt wel je live chat software zoals Tawk.to, Olark of Intercom insluiten door de embed code hieronder te plaatsen.

Kom je er niet geheel uit? Neem dan contact op met onze support 🎈.

Heb je het antwoord gevonden?