Als je bezoeker heeft besloten om jouw blog of kennisbank artikel te lezen, weet je dat hij interesse heeft in het onderwerp en mogelijk ook in jouw product of dienst. Je bezoeker is dan makkelijker te verleiden om in actie te komen.
Als je wil dat de lezer een e-mailadres achterlaat of een aankoop doet heb je een aantal opties. Naast gerichte popups, magnets en ribbons kun je ook een button met een link toevoegen.
ā
Je kunt op elke gewenste plek in de tekst een knop toevoegen met een link naar bijvoorbeeld een salespage of betaalpagina. Dit doe je door de volgende shortcode aan de tekst toe te voegen. ā
[[button text="Een lang verhaal, maar dan kort" url="https://imu.nl/" icon="fa-heart" newtab="true"]]
Je kunt de shortcode aanpassen, om zo de knop naar wens te maken:
Text = De tekst in de knop.
Url = De url van de knop.
Icon = Het icoontje in de knop.
Newtab = True of false. Hiermee geef je aan of de achterliggende pagina wel of niet in een nieuw tabblad geopend moet worden.ā
Als je deze stappen hebt gevolgd is dit het resultaat!