Met Huddle kun je automatische en certificaat laten maken en opsturen. Zo kun je mensen die alle lessen van jouw training hebben gevolgd of een quiz gehaald hebben, automatisch belonen met een certificaat!
Inhoud
Een nieuw certificaat aanmaken
Onder E-learning in de beheeromgeving kun je Certificaten vinden. Hier kun je alle certificaten vinden en een nieuwe aanmaken.
Instellingen certificaat aanpassen
Als je een nieuw certificaat aanpast, zie je gelijk alle instellingen die je kunt bepalen:
Als eerste kun je de naam en omschrijving van jouw certificaat invullen. In de omschrijving kun je op 'voornaam', 'cursus' of 'datum' klikken. Dan wordt de voornaam van de gebruiker, naam van de cursus of datum van het behalen van het certificaat automatisch ingevuld.
Een certificaat is natuurlijk pas officieel na het ondertekenen ervan :-). Bij handtekening kun je een afbeelding van een handtekening uploaden, of zelf binnen Huddle een handtekening tekenen.
Naast de handtekening kun je ook een logo uploaden die op jouw certificaat wordt getoond.
Voor het uiterlijk van jouw certificaat hebben we verschillende templates. Je kunt bij template op wijzig template klikken om ze allemaal te bekijken en er een te kiezen.
Een certificaat bij een training gebruiken
Nu je een certificaat hebt gemaakt, is het tijd om deze bij een training te gebruiken! Dit doe je door de training aan te passen. Je ziet hier een tabblad certificaat:
Hier kun je het certificaat dat je net gemaakt hebt selecteren.
Vervolgens kun je nog de verzendopties aanpassen van het certificaat. Je kunt handmatig de certificaten toesturen, de certificaten automatisch laten versturen nadat alle lessen zijn afgerond, of pas verzenden zodra iemand alle quizzes gehaald heeft.
Indien je ervoor kiest om het certificaat handmatig te verzenden, dan kun je bij je cursus klikken op 'deelnemers' en dan op de enveloppe om het certificaat te verzenden.
Vul jouw instellingen in naar wens, en jouw leden kunnen jouw certificaat behalen :-).