Jouw pagina-overzicht organiseren (groepen)

Houd je van structuur en overzicht? En wil jij je Phoenix pagina's groeperen? Dan zit je goed bij deze handleiding.

Fons van Dosselaar avatar
Geschreven door Fons van Dosselaar
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Heb jij inmiddels tientallen pagina's in Phoenix gebouwd en ben jij het overzicht een beetje kwijt? Dan is het handig om pagina's die bij elkaar horen te groeperen.

Zo is het bijvoorbeeld handig om alle salespagina's of bedankpagina's bij elkaar te plaatsen. Of alle bedrijfspagina's, homepages of pagina's over een bepaald onderwerp. Met deze functie bepaal je helemaal zelf welke pagina's je wilt groeperen!

Hoe maak je een nieuwe groep?

Om een nieuwe groep aan te maken volg je deze 5 stappen:

  1. Klik op 'Nieuwe groep' aanmaken

  2. Type hier een naam voor jouw nieuwe groep bv. Bedrijfspagina's

  3. Zoek en voeg pagina's toe door hier de naam van je pagina in te typen

  4. Klik op het +je om de pagina op te slaan. Na het opslaan zie je een groen vinkje

  5. Als je klaar bent met het selecteren van pagina's in deze groep klik je op het

    +je 'Groep aanmaken'

Jouw nieuwe groep is klaar! Dit is het resultaat:

Hoe maak je gebruik van groepen?

Om de pagina's per groep zichtbaar te maken klik je vooraan op het pijltje >:

Jouw pagina's in de groep worden worden nu opengeklapt:

Heb je nog vragen over het maken van groepen? Stuur ons een berichtje via de chat die je rechtsonder in je scherm ziet.

Was dit een antwoord op uw vraag?