In Huddle kan je geheel naar eigen inzicht bepaalde onderdelen aan- of uitzetten.

Zo kan je er bijvoorbeeld voor kiezen om een supportmodule in te schakelen in jouw Huddle, of misschien wil jij wel tijdelijk de e-learning uitzetten.

In deze handleiding lees je precies hoe dat moet! šŸ“‘

Optionele Functies openen

Ga naar de Admin van jouw Huddle en ga vervolgens naar Instellingen > Optionele Functies:

Selecteer welke onderdelen je aan- of uit wilt zetten

Als je in je Optionele Functies zit, dan zie je welke onderdelen je aan- en uit kan zetten.

Op dit moment heb je de volgende onderdelen in jouw Huddle:

Ik neem ze allemaal even met je door:

Membership

  • Voeg e-learning toe aan je Huddle, waarmee je producten en content kunt aanmaken voor je gebruikers.

  • Voor je content zijn er verschillende types. Zo kun je tekt, audio en video toevoegen en zelfs je eigen quizzes starten!

  • Beveilig je boards en producten door middel van levels. Met levels geef je groepen gebruikers toegang tot specifieke onderdelen en sluit je andere groepen hier juist van af.

Community

  • Laat gebruikers met elkaar communiceren door middel van topics en comments en ze interacties als likes gebruiken om aan te geven wat goede/leuke content is!

  • Gebruik boards om topics in relevante categorieĆ«n te plaatsen. Op die manier kunnen gebruikers snel vinden waar ze naar op zoek zijn en is alles goed georganiseerd.

  • Moodboards zijn speciale boards waar alleen topics met afbeeldingen geplaatst kunnen worden.

  • Ontgrendelt de groepenfeature waarmee je gebruikers hun eigen publieke of privĆ©groepen kunnen aanmaken.

Gamification

  • Laat gebruikers trofeĆ«en verzamelen (gemaakt door het systeem en door jouzelf) door bepaalde acties zoals het plaatsen van topics te ondernemen. Dit stimuleert activiteit in je community.

  • Laat gebruikers punten verdienen door bijvoorbeeld comments te plaatsen of likes te krijgen. Doordat gebruikers deze punten gaan verzamelen gaat de activiteit omhoog.

  • Start challenges waar je gebruikers zich voor kunnen inschrijven om ze tegen elkaar te laten strijden of samen te laten werken om een doel to bereiken.

Groepen

  • Sta gebruikers toe om zelfgemaakte groepen te creeĆ«ren. Deze zijn vergelijkbaar met normale boards, maar in het beheer van de gebruikers zelf.

  • Groepen kunnen verschillende privacyinstellingen hebben. Bij publieke groepen kan iedereen zich aansluiten, privĆ©groepen zijn alleen op uitnodiging en verborgen groepen zijn alleen zichtbaar als je lid bent.

  • Groepen creeĆ«ren exponentiĆ«le groei omdat het gebruikers toestaat om de community verder te groeien dan jij zelf bedacht had.


Evenementen

  • Sta moderators of gebruikers toe om zelfgemaakte evenementen aan te maken waar gebruikers aan kunnen deelnemen.

  • Evenementen kunnen op maat gemaakt worden met afbeeldingen, datums, online of offline evenementen, een prijs en nog veel, veel meer!

  • Evenementen kunnen verschillende privacyinstellingen hebben. Bij publieke groepen kan iedereen zich aansluiten, privĆ©groepen zijn alleen op uitnodiging en verborgen groepen zijn alleen zichtbaar als je lid bent.

    Zie voor meer info over evenementen ook deze handleiding.

Support

  • Sta gebruikers toe om contact met je op te nemen binnen je eigen Huddle. Hiervoor zijn er verschillende opties.

  • Vang veelgestelde vragen af door hier antwoord op te geven en ze in lijsten in te delen.

  • Voeg een privĆ© helpdesk toe aan je Huddle waar gebruikers topics kunnen starten die alleen voor jou als beheerder zichtbaar zijn (alleen wanneer de community feature aan staat).

  • Ook kun je een contactformulier toevoegen waarmee automatisch een e-mail wordt gestuurd naar de beheerder zodra het formulier is ingevuld.

  • Met externe tools kun je een live chat omgeving toevoegen aan je Huddle.

Heb je het antwoord gevonden?