Oh no! Krijg jij een foutmelding bij het inloggen in Huddle of lukt het inloggen niet in je Huddle account? Lees dan in deze handleiding hoe je het kunt oplossen 🤓!
De volgende checks kun je doorlopen als je inlog problemen ervaart:
Log je in met de juiste URL?
Zorg ervoor dat je inlogt via je de URL van jouw eigen Huddle. Je eigen URL van je Huddle is dus bijvoorbeeld: bedrijfsnaam.thehuddle.nl of bedrijfsnaam.nl (als je een eigen domeinnaam ingesteld hebt)
leden.imu.nl is de naam van onze Huddle. Als je hier geen account hebt krijg je dus deze foutmelding:
Log je in met het juiste e-mailadres?
Het komt wel eens voor dat je meerdere e-mailadressen gebruikt in een Huddle.
Misschien heb je een test user aangemaakt met een ander e-mailadres of een algemeen e-mailadres nog toegevoegd als gebruiker aan je Huddle.
Let dus goed op dat je inlogt met het e-mailadres dat is gelinkt aan je admin account van je Huddle.
Heb je problemen met het invullen van je wachtwoord?
Krijg je in Huddle onderstaande melding te zien? Dan heb je recentelijk je wachtwoord aangepast in Huddle. Log in met het correcte wachtwoord of klik op 'wachtwoord vergeten' en je ontvangt een wachtwoord reset in je mailbox.
⚠️ Let op: Als jij je wachtwoord aanpast in een Huddle, dan verandert het wachtwoord voor al je Huddles! Je hebt dus 1 wachtwoord voor alle Huddles waar je lid van bent.
💡 Tip: Wachtwoord onthouden in browser
Vink de checkbox 'onthouden' aan, dan slaat het browser het wachtwoord automatisch voor je op. Vergeet niet dat als jij je wachtwoord gewijzigd hebt, de checkbox weer opnieuw aan te vinken. Anders log je automatisch in met het oude opgeslagen wachtwoord en krijg je bovenstaande error in beeld.
Lukt het nog steeds niet om in te loggen na het checken van bovenstaande punten? Klik dan even rechts onder op het tekstballonnetje en wij helpen je graag verder 🎈!